Vraag hier uw gratis nieuwe modem aan

Moet ik iets doen?

Heeft u een brief van ons ontvangen waarin staat dat u een nieuw modem mag aanvragen? Vraag dan het modem aan met de persoonlijke code uit de brief. Deze code kunt u hiernaast invoeren of gratis sms’en naar 1008.

 

Is het echt gratis?

Ja, het is echt gratis. U krijgt het nieuwe modem (FRITZ!Box) gratis in bruikleen net zoals uw huidige modem. U betaalt ook geen verzendkosten en uw abonnement blijft ongewijzigd.

 

Wijzigt mijn abonnement?

Nee, uw abonnement en de looptijd van uw abonnement wijzigen niet. U gaat geen nieuw contract aan en u gaat ook niets extra betalen.

 

Wordt mijn WiFi beter?

Meestal wel. Het nieuwe modem heeft bijvoorbeeld dual-band WiFi om tegelijkertijd van de 2.4 en 5Ghz frequenties gebruik te maken. Hierdoor wordt WiFi sneller.

 

Waarom doet XS4ALL dit?

Omdat wij het beste met onze klanten voor hebben. U heeft een ouder modem in gebruik dat we graag vervangen voor een nieuw model. Daarmee verbetert de kwaliteit van de diensten die u bij ons afneemt.

 

Hoe sluit ik het nieuwe modem (FRITZ!Box) aan?

Bij het nieuwe modem ontvangt u een handleiding waarmee u uw modem eenvoudig kunt aansluiten. Lukt het niet, dan kunt u contact opnemen met onze Technische Helpdesk.

 

Wat moet ik met het oude modem doen?

De FRITZ!Box is eigendom van XS4ALL. Het oude modem recyclen wij op een milieuvriendelijke manier. Wij vragen u daarom om de oude FRITZ!Box en de adapter aan ons terug te sturen. Dit kan met de doos waarin het nieuwe modem wordt bezorgd. U betaalt hiervoor geen verzendkosten.

 

< Terug
 
 
 
 
 
 

Vul hier uw persoonlijke code in uit de brief: